Monday, July 21, 2008

Pegi JB

Assalammualaikum, Kali nih aku nak kongsi citer pegi JB hari sabtu lepas pegi bagi moral support kat biras aku yang telah dikenalpasti kena barah otak dan akan dibedah kepalanya pada hari selasa 22/07/08.....Semoga selamatlah semuanya. Hari sabtu tu aku bertolak dari rumah kat Desa Pinggiran Putra lebih kurang 2.30 pm...............pastu singgah kat UTHM ambik wife aku kat sana. Wife ambik master secara full time tapi bekerja dlm masa yang sama............setiap rabu lps keje, dia kena pegi lapak kat UTHM sampai ari sabtu baru balik.........maybe by this week kelas derang akan dibuat kat Esset....alhamdulillah dekat sikit........biarlah dia tengah minat nak belajo......mula2 tu tension gak sbb kena jadi mister mama....tapi pk2 balik salah kalau aku layan perasaan camtu................sebab apa aku kata salah.................1)pada pendapat aku perasaan tu datang dari setan durjana yg cuba nak goda anak adam supaya sentiasa rasa tak puas hati dan akhirnya bergaduh..............2)Wife aku nak gi tambah ilmu yg bermanafaat bukannya buat bukan2.........3)Yang pentingnya dia tak abaikan tugas dan tanggungjawab dia sebagai isteri........Semoga isteri aku jadi isteri yang solehah......Aminnn. Apa2 pun satu keluarga aku dah ada insuran so korang bila lagi nak start......jgn dah terhantuk baru nak terngadah.......yang baik tu kita kongsikan bersama semoga mendapat manafaat.....

No comments: