Friday, October 2, 2009

Panel Temuduga

Pada 29/9/09 aku telah diarahkan utk menjadi panel temuduga di Kuching. So, sebelum pergi sana aku pun booking ler Hotel Four Point, Sheraton. Waktu aku booking,receiptionist tu tanya aku samada ada book kete untuk ambil aku kat airport. Sebab aku x pernah gi sana so aku pun mintak la die book kan kete. Pada 28/9/09 aku bertolak dari KLIA pukul 02.25 ptg. Sampai sana, staff hotel Four Point dah tunggu aku kat balai ketibaan dengan camry baru lagi tu. rase cam org beso le pulak walaupun poket kosong......huuuu.... Pada 29/9/09 pagi dalam kul 7.50 aku dah bertolak ngan teksi ke SPA. Sampai sana baru aku tau yang calon untuk temuduga sorang je yang ada.. dalam ati aku ngabehkan boreh betul. Sebab sorang kat sejam gak ler mamat tu ke interview. pastu interview aku terus chow ke LTAK dengan En. Tambi Abu Hassan ngan kenderaan SPA.

No comments: